Brendiranje  /  Logo dizajn

DRK Rems-Murr

Scrollaj dolje

Detalji projekta

Web: resilienzzentrum-drk-rems-murr.de

Usluge: Logo dizajn, brendiranje, izrada predložaka za društvene mreže

Podijeli stranicu: 
X (Twitter)
Facebook
LinkedIn

Projekt vizualnog identiteta za Centar otpornosti njemačkog crvenog križa regije Rems-Murr odradili smo u suradnji s Bebop Media, a obuhvatio je cjelovito oblikovanje – od logotipa i dekorativnog vizuala do predložaka za društvene mreže.

I. Logo dizajn

Osmislili smo vizualni identitet koji spaja lokalni karakter, humanitarnu misiju te vrijednosti otpornosti, zajedništva i sigurnosti. Logo se sastoji od niza simbola koji zajedno stvaraju prepoznatljivu cjelinu i vizualno prenose misiju centra.

Obris regije Rems-Murr naglašava geografsku ukorijenjenost i regionalnu orijentaciju, dok crveni križ predstavlja središnji, međunarodno prepoznat simbol Njemačkog Crvenog križa. Sunce simbolizira energiju, vitalnost i proaktivnu pripremu za klimatske izazove poput toplinskih valova, a valovi upućuju na rijeke Rems i Murr te na prilagodljivost u suočavanju s poplavama i promjenama. Plamen označava rizike poput požara i nestanka struje, ali i unutarnju snagu te otpornost zajednice, dok štit tradicionalno predstavlja zaštitu i sigurnost.

U kombinaciji s ostalim simbolima naglašava temeljnu misiju centra – zaštitu, obrazovanje i otpornost. Za tipografiju je odabrano suvremeno i čitko pismo koje izražava stabilnost i snagu te se jednako dobro prilagođava digitalnim i tiskanim medijima. Cjelokupni dizajn reflektira misiju centra: jačanje otpornosti zajednice kroz edukaciju, pripremu i solidarnost.

II. Dizajn dekorativnog vizuala

Osmislili smo dekorativni vizual koji kroz tipografiju i simboliku slova prenosi temeljne vrijednosti centra – zajedništvo, energiju, predanost i slobodu. Svako slovo nosi vlastiti simbol i značenje, čime tekst postaje snažan vizualni element komunikacije.

U gornjem dijelu slova „M“ prikazane su dvije ljudske figure s podignutim rukama koje simboliziraju timski duh, zajedništvo i solidarnost. Slovo „I“ zamijenjeno je simbolom munje – univerzalnim znakom za snagu, dinamiku i pokretačku energiju, čime se naglašavaju vitalnost i kretanje.

Unutar slova „B“ nalazi se srce i ruka – srce predstavlja brigu, suosjećanje i predanost, dok ruka označava pomoć, podršku i nesebičan angažman. U slovo „R“ uklopljen je stilizirani ptičji motiv koji simbolizira slobodu, mir i prostor za rast i razvoj.

Tipografija spaja snagu geometrije s toplinom zaobljenih oblika. Tekst postaje slika, a slova komunikacijski znakovi koji zajedno čine prepoznatljivu vizualnu osobnost dizajna.

III. Izrada predložaka za društvene mreže

Razvili smo i vizualni predložak za objave na društvenim mrežama, prilagođen različitim sadržajnim potrebama centra. Predložak je osmišljen tako da osigura dosljedan vizualni identitet u online komunikaciji, uz jasan i profesionalan izgled koji prenosi vrijednosti zajedništva, otpornosti i humanosti.

Koncept uključuje objavu u tri slajda te reel u kojem se ti slajdovi dinamično izmjenjuju kroz animaciju. Na taj način statični sadržaj dobiva dodatnu dimenziju kretanja i angažmana, čime se povećava vidljivost i privlačnost objava.

Web dizajn za turistički studio Recider iz Hrvatske – responzivna web stranica za storytelling i razvoj turističkih sadržaja