JEZIČNA LOKALIZACIJA
Jezična lokalizacija za cilj ima širenje informacija o proizvodima na različitim jezicima i u različitim kulturama. Kao Vaš posrednik između proizvoda ili usluga koje nudite, dužnost nam je prikupiti svo potrebno znanje o usluzi ili proizvodu i prilagoditi ga traženom području. Glavni je cilj prilagoditi informacije o proizvodu i širiti ga tamo gdje će se usluga ili proizvod prodavati.

PODRUČJA
Područja jezične lokalicazije...
Lokalizacija potrošačke i maloprodajne industrije – Potrošačka i maloprodajna industrija nastoji doprijeti do mnogih ljudi kako bi prodali svoje usluge i robu. Ako se maloprodajne tvrtke žele proširiti potrebno je proširiti i područje djelovanja na strana tržišta. Nudimo Vam prijevode marketinške kampanje, brošura i letaka, web stranica, web shopova i ambalaže.
Lokalizacija softvera – Jedan od ključnih aspekata bilo kojeg dijela softvera je da ga korisnici znaju pravilno koristiti. Prevođenjem Vašeg softvera na više jezika možete osigurati da se niti jedan kupac ne osjeća izostavljenim. Lokalizacija softvera obuhvaća prijevod korisničkog sučelja kao i specifične promjene na temelju lokacije i kulture različitih korisnika.
Igre – Uz sve veću razinu globalizacije i industrije videoigara, potrebe za profesionalnim uslugama lokalizacije igara sve su veće i veće.