Za ovu izrazito popularnu turističkiu agencija u Splitu osmislili smo i izradili dvostranu kartu koja objedinjuje promotivnu i informativnu funkciju. S jedne strane nalaze se detaljno predstavljeni izleti, raspoređeni po kategorijama, s jasnom vizualnom hijerarhijom, ikonografijom i QR kodovima za direktan pristup sadržaju. S druge strane nalazi se Split City Map, dizajnirana za jednostavnu orijentaciju u centru grada, s označenim točkama interesa: od muzeja i znamenitosti do osnovne infrastrukture, poput WC-a, bolnica i taxi stajališta.
Karta je koncipirana tako da istovremeno:
- olakšava turistima snalaženje i planiranje,
- jača prepoznatljivost brenda agencije,
- povezuje fizički prostor s digitalnim kanalima putem QR kodova.
Dizajn je izrađen u skladu s vizualnim identitetom agencije, s fokusom na preglednost, korisničko iskustvo i terensku upotrebljivost.
Rezultat našeg rada je rješenje koje podjednako komunicira i informira – ovakve karte su alat koji nadilazi klasične brošure.